pátek 20. ledna 2012

Inspirace

Přeji krásný páteční den. My stále marodíme, ale moje ruce nezahálí. Moje výtvory však někdy příště. 
Dnes jsem po velmi dlouhé době zavítala na MMB. A v bydlení mě zaujala tato fotografie.

( Výrobky na fotografii nejsou moje! Jde pouze o inspirativní foto. )

Asi se pustím do ušití, tedy jestli zbyde kousek  látky, až ušiju nové závěsy. U nás je stále radiátor obložený pečivem a takto to bude vypadat o moc lépe. Co myslíte?

Přeji krásný zimní víkend a pokud rádi soutěžíte zavítejte k ZUZCE.
Věra

7 komentářů:

  1. Ahoj Veruska na to je moc moc hezky takove verce mam moc rada,vis sem na sity absolut spatne to neni muj svet nemam na sitce streu talent.Tak mam radost vidim u tebe nadherne prace hezky tebe zdravim Karin

    OdpovědětVymazat
  2. Věruš to je krása,jej,to budu asi šít také:-))))Michaela

    OdpovědětVymazat
  3. Vierka si uzasna ... dakujem za reklamu .), prajem krasny vikend

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Vierka!
    Je to naozaj skvelý nápad! Možno ho aj budem v krátkej dobe praktizovať, lebo mi dáváme chlebík sušiť tiež na radiátor na plechu a vždy mám obavy, že mojou nešikovnosťou ju sotím na zem. A v tomto vrecúšku nemám šancu :o))
    Pekný večer! Iveta

    OdpovědětVymazat
  5. Věruško ... waw mocinky se i to povedlo ... jsi šikulka jen tak dále ... koukni ke mě na blog máš tam překvápko ... pěkný víkendík Denisa

    OdpovědětVymazat
  6. Věrko, skvělá inspirace, zrovna jsem na to nedávno myslela, jak vyřešit rohlíky na topení:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už na tom svém také pracuji, dnes jsem koupila ještě nějaké potřebné věci. Tak ho snad brzy dokončím. Věra

      Vymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.