neděle 22. ledna 2012

Háčkované polštářky

Přeji krásný nedělní podvečer. 
Krátce po Silvestru jsem se pustila do háčkování čtverečků . Včera pozdě v noci jsem dokončila háčkovanou část a dnes vytáhla šicí stroj. 
No a mé první háčkované polštářky jsou na světe. Jsou určeny na chalupu, tam se teď nechystáme, takže jsem je vyfotila zatím alespoň u nás.
 Už teď se těším na další - opět na chalupu, tentokrát do sednice. A ještě tam úplně vidím háčkovaný přehoz - to by muselo být ale čtverečků. No uvidíme, jestli se do něho nakonec pustím.

Děkuji za návštěvu a přeji pohodový vstup do nového týdne.

Věra

11 komentářů:

  1. Juuj Vierka, to nema chybu...a hlavne ten čikopvaný okraj...ten je užasný! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Veruska tvuj polstarek je moc krasne barva a zor upelne hezky. Mam rada hackovane hezky tebe zdravim tady prisi a vitr strasne pa Karin

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Věru, pokud jsem první, tak jupí! Věnuji Ti ocenění, máš ho u mě na blogu !

    OdpovědětVymazat
  4. Věrko, polštářky jsou moc krásné. Mě se ty čtverečkové výrobky moc líbí a tobě se povedly opravdu moc pěkně!

    OdpovědětVymazat
  5. Věruško, jsou parádní, moc se ti povedly!
    Pohodový večer ti přeji, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Věrčo nádhera,už je vidím na chalupě. mamka

    OdpovědětVymazat
  7. Věrčo, téééda, ty jsou ale bombastickýýýýýý! Fakt nádhera! Takový bych taky potřebovala :-). Další položka do seznamu, co se musím naučit ;-) :-).
    Verča P.

    OdpovědětVymazat
  8. Verko, polstarky jsou vystavni, opravdova nadhera. Jsem zvedava na tu deku :o) Hezke tvoreni preji, Katerina

    OdpovědětVymazat
  9. Jůůůů, ty teda jsou !! SUPER. Koukám, že nezahálíš ani chvilku. :-) Věru, měj se hezky. Páááá. Lenka

    OdpovědětVymazat
  10. Vieri, no to Ti úprimne závidím, že máš dokončené. Ja som začala, ale ešte nemám zošité. Budem si musieť zobrať z Teba príklad. Nádhera. Andrea

    OdpovědětVymazat
  11. Dobré ráno. Tak tady jsem ještě nebyla.Chtěla tomu náhoda, abych objevila další skvostný bloček.Co jsem zatím stihla přečíst je, že nás stihl podobný osud. Obě máme tři chlapy a obě rády tvoříme.Já jsem jen vydání staršího data. S dovolením si přidám odkaz do svých oblíbených. Polštáře jsou krásné. Ostatní přijdu obdivovat příště. Teď jdu vařit, čekám hosty.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.