pondělí 30. ledna 2012

Dnes dorazilo ...

Přeji krásný pondělní večer. Minulý týden jsem trochu hřešila a utrácela v obchůdku Bella rose. A dnes mi přišel balíček. Nedalo mi to a hned jsem vše musela rozmístit a nafotit. A to i přesto, že budu ještě dotvářet a dolaďovat.

Domeček lucerna - moc jsem po něm toužila. No nekupte ho, když byl ve slevě.

Keramika Mynte a košík do kuchyně. 
A věneček - ten přijde ještě dotvořit, ale líbí se mi i takto.


A ještě trochu vůně do koupelny


Děkuji za vaše návštěvy a milé komentáře. A přeji všem krásný nový týden.

Věra

18 komentářů:

  1. Věruško vybrala jsi krásně!Michaela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo děkuji i za tvoji soutěž. Třeba to vyjde a budu moci zas utrácet. Hihi ... Věra

      Vymazat
  2. Krásné úlovky!!! V pátek jsem, pouze plenila nedaleký bazar, proto chápu ten pocit blaženosti, při pohledu na nutně nepotřebné věci do domu i na zahradu:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Škoda, že u nás v okolí žádný bazar není. Uritě bych byla pravidelným kupujícím.

      Vymazat
  3. Nádherné úlovky. ten domeček - lucerničku bych si nejraději pořídila taky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Amelko, určitě se také dočkáš, já o ní snila opravdu opravdu dlouho ...

      Vymazat
  4. Ahoj Věrko, vybrala jsi si krásné doplňky.
    Hezký večer
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani děkuji v BR jsem nakupovala poprvé. Úplně náhodou jsem zjistila, že mají vánoční výprodej.

      Vymazat
  5. Věrko, moc pěkné věcičky. Ať ti dlouho dělají radost. Hezké dny. Slávka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Slávko moc děkuji, radost určitě dělat budou.

      Vymazat
  6. Věrko, nádherně jsi nakoupila...v Bella rose snad nejde sáhnout vedle. Jak já bych tam utrácela...tam chodím i jen se kochat a prohlížet, co vše bych "nezbytně potřebovala":-D. Ale to bych prvně musela někde sehnat tiskárničku na penízky:-). Ta lucerna je krásná, taky na mě volala, když jsem teď v lednu ve výprodeji v BR nakupovala, ale nakonec se na ni právě z důvodu rozpočtu už nedostalo...tak třeba na mě bude čekat někdy příště. Každopádně ji mám na dream listu, tak ji třeba někdy někdo nadělí:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Péťo mrkni k Míše na blog - má tam soutěž o poukázku do BR.

      Vymazat
  7. Věru,dobře si nakoupila! Nádherné kousky!
    Pohodový večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Věruško, to jsou moc krásné věci!! AŤ Ti přinesou doma hodně radosti!!!!!

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Věrko
    Vybrala jsi si moc dobře,domeček se mě moc líbí.Lucernička je supr a o vůni hm...ani nemluvím.Kouzelné věci.Udělala jsi si opravdu velkou radost.

    OdpovědětVymazat
  10. VĚRUŠKO, KRÁSNÉ VĚCI A VĚCIČKY.
    BÍLÝ VĚNEČEK VLASTNÍM TAKY, JE MOC HEZKÝ.
    NA ZBOŽÍČKO Z OBCHŮDKU MÁM TAKY ZÁLUSK A NENÍ TO JEN JEDNA VĚCIČKA.
    MĚJ PŘÍJEMNÝ DNEŠNÍ I ZÍTŘEJŠÍ DEN.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  11. Věruško, krásné radosti. Na mýdla se taky chystám.
    Mail mi dorazil. Děkuju. Jenom ti nemůžu odepsat, nějak mi zmrzl poštovní holub. Snad v pondělí mi ho vymění za odolnější vránu a odepíšu ti. :-) Vydrž Věruško mám nějak nefunkční mail schránku. Jen co mi to spraví, napíšu.
    Pa pááá. L.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.