sobota 14. ledna 2012

Dáreček

Včera mě ve schránce čekalo překvapení.
Přišel mi dáreček od Káti. Moc mě to potěšilo.
Káťo děkuji, už se těším na voňavou koupel.

Mějte krásný víkend a děkuji za návštěvu.

Věra

11 komentářů:

  1. Vierka, paaani super darceky...Katka je velmi dobra dusa :)

    OdpovědětVymazat
  2. VĚRUŠKO,
    MOC HEZKÉ DÁREČKY.
    TO POTĚŠÍ.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  3. Hmm...voňavou kopel bych si taky dala...ale koupelna je stále v rekonstrukci...a v mrazivých dnech , které předpovídají se koupel bude náramě hodit:-).
    Krásnou sobotu!

    OdpovědětVymazat
  4. Tak levandulová koupel je úplná nádhera :-) Tiše závidím :-) (ale v dobrém :-)).

    Alča

    OdpovědětVymazat
  5. Mnnn, zavonelo to az k nam, hezky si darky uzij! Zdravi Monika.

    OdpovědětVymazat
  6. Věruško, dáreček je nádherný...úplně cítím tu vůni :o)
    Moc pozdravů, Soňa

    OdpovědětVymazat
  7. Věruško vonný sáček je od vietnamců:-)pokud ho u vás neseženeš klidně ti ho tady koupím a pošlu,stál jen dvacku:-)Michaela P.S.mě se líbil už jen ten obal,z vůně jsem měla trochu strach,ale nakonec nezklamal..

    OdpovědětVymazat
  8. Věruško, vypadá to lákavě, není nad milé drobnosti darované od srdce*** krásný den přeji a ještě.. blahodárnou, večerní koupel v levanduli .-)***

    OdpovědětVymazat
  9. Věrko tak to je mi moc líto,že vás to takhle skolilo,já jsem zápal plic měla v 15 a pamatuji si to moc dobře dodnes,přeji také ať se brzy uzdravíte!Michaela

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Vierka, blahoželám k výhre a máš krásnu rodinku.
    Maj sa krásne
    Emily

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.