pátek 6. ledna 2012

Čtverec ke čtverečku

Krásný páteční den přeji. Krátce po svátcích jsem si říkala, že už se musím konečně pustit do háčkovaných polštářků na chalupu, abych to vůbec do jara stihla. Chtělo to najít jen nějakou předlohu na čtverečky. A co čert nechtěl, jakoby to tušila, dala Lenička včelička jednu na svůj blog. Pustila jsem se hned do tvoření. Zatím mám jen na jeden polštářek, musím ještě pilně pracovat.
Polštářky budou dva, na křesílka do chodbičky.

Přeji krásný víkend a děkuji za vaši návštěvu. Moc mě těší, že se ke mě vracíte.

Věra

9 komentářů:

  1. Věru, úplně je tam vidím! A bude jim to moc slušet!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Jůů Věruško máte krásnou chodbičku,s polštářky bude nádherná!Já mám jen pidi předsíň tam můžu dát dekorace leda tak na zeď a v chodbě skřín na boty a bundy,takže mám smůlu:-)Michaela

    OdpovědětVymazat
  3. Juuj Vierka, super...uz sa tesim na vysledok :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Věrko, předloha u Lenky mě taky nadchla. Těším se na Tvoje polštářky, možná se do jednoho taky pustím.
    Hezký večer
    Jana

    OdpovědětVymazat
  5. Věruško.....polštářkům to bude na křesílkách moc slušet...pohodový víkend Jana

    OdpovědětVymazat
  6. Věru,
    krásné čtverečkování!!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  7. Věruš,taky si je na těch křesílkách dovedu živě představit.Budou tam perfektní!!!!
    Tak ať tě háček pěkně poslouchá a práce ti jde od ruky

    OdpovědětVymazat
  8. Pekne Ti to ide od ruky. Ja som to u Lenky tiež videla a zbieram ako začiatočník odvahu... Si šikulka. Andrea

    OdpovědětVymazat
  9. čtverečky jsou krásné a hezky barevně laděné.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.