úterý 13. prosince 2011

Losování a moje malé radosti

Krásný den všem, na dnešní příspěvek jistě čekají s napětím všechny milé holčiny, které soutěžily o háčkovaného andílka.
Losování proběhlo hned ráno. Sotva Vašík dosnídal, svěřila jsem mu velký úkol. A to vylosovat výherkyni.
 A tou se stává ...
Gratuluji Kátě a vy ostatní nezoufejte, já zas nějakou soutěž určitě vymyslím.

A tady je máme andílky.
Zatím jich je jen 5, došel mi materiál na křídla, musím dokoupit. Původně jsem psala, že jich bude 6, ale už teď vím, že to bude málo, abych podarovala všechny, koho mám ráda.
A jeden z nich je samozřejmě pro Káťu.


A závěrem ještě moje dnešní malé radosti

 Tento betlémek se mi líbil v obchodě již minulý týden. Jen mi vadilo, že je na beterie a žárovička uvnitř vydává červené světlo. Ale dnes jsem pro něj stejně zašla. 


A v dnešní poště mě čekalo překvapení.
Přání k Vánocům a PéeFko a toto malé srdíčko.
Zuzko moc děkuji, opravdu jsi mě překvapila a hlavně moc potěšila.


Děkuji za návštěvu a všechny Vaše milé komentáře, které mi zanecháváte, jako stopu po své návštěvě.
Užívejte si adventní pohody, nepřehánějte to s úklidem, protože
VÁNOCE JSOU SVÁTKY KLIDU

Věra

3 komentáře:

  1. Věruško, blahopřeji Katce ke krásné výhře a tebe moc zdravím!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Verusko, jeste jednou dekuji tobe i tomu malemu Vasikovi. Budu se moc tesit. Jinak betlemek je krasny a srdicko nema chybu. Mej krasny den, Katerina

    OdpovědětVymazat
  3. Věruško, škoda, že jsem si nevšimla, že je tu soutěž. Ten andělíček je prostě neodolatelný. Krásný předvánoční čas. Tina

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.