čtvrtek 8. prosince 2011

Andělská soutěž

Krásný čvtrteční den milé blogerky. Trochu teď ten svůj blog zanedbávám. Na vás jsem ale nezapoměla. Připravila jsem pro všechny malou předvánoční soutěž. A o co můžete soutěžit napovídá název dnešního příspěvku. Háčkuji malou andělskou armádu - 3 andílci Vašíkovi do školky pro paní učitelky a paní kuchařku, 2 andílky pro moje babičky a 1 andílek je pro JEDNU Z VÁS.  
Máte chuť se zúčastnit?
Pokud ano, stačí mi pod příspěvkem zanechat komentář se svoji emailovou adresou.
Soutěž potrvá do pondělní půlnoci.
Já pak vylosuji jednu z Vás, ke které andělíček poputuje.

Děkuji za návštěvu a přeji krásný večer. Já jdu nachystat těsto na cukroví, Vašík nejde zítra do školky, tak spolu budeme péct.

Věra

14 komentářů:

  1. Ahoj Věrko, tak to na tom jsme na zítřek stejně.Vojtík nejde také do školky,má kašel.Včera jsem uváleli dvě těsta tak nás čekají vanilkové rohlíčky a perníčky.Andílci jsou kouzelní a i když umím také háčkovat tak do andílků jsem se zatím nepustila,mám jich celou kolekci od mé sestry a už 4 rokem budou zdobit náš stromeček.
    Krásné zítřejší pečení a vůbec celé vánoční tvoření:-)))Ráda se dívám jaké krásné věci vznikají pod tvýma rukama.
    Jsem hrozně ráda, že jsem objevila kouzlo blogu, kde je mnoho šikulek a je se čím potěšit.
    Lucka

    OdpovědětVymazat
  2. Pardon ještě adresa.
    halamovalucie@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Věruško to jsi moc hodná,také háčkuji,ale jsem teprve začátečník:-)My máme již napečeno ted už jen to nepečené cukroví,tak vám přeji hodně zdaru a hlavně krásný advent plný pohody,klidu a především lásky!Michaela(byvicky@centrum.cz)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásná fotka. Mailík mám pod profilem. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Věruško,máš moc pěkně nazdobené okno.Přeji ti příjemné pečení.Marie
    kaderabkovamarie@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Věrko, tvoje okno je krásně nazdobené a obdivuju tě, že ještě stíháš háčkovat. Já ještě chci ušít dva andělíčky, jednoho pro sebe a jednoho jako dárek, no snad to stihnu.
    Cukroví peču po chvilkách když přijdu z práce a v sobotu se chci jet podívat na vánoční trhy o nějakém velkém úklidu ani zatím nepřemýšlím...
    Věrko, přeju ti krásný předánoční čas bez chvatu a stresu :))

    OdpovědětVymazat
  7. Věrko zdravim tě.Máš krásně vyzdobené okénko.At vám jde s Vašíkem hezky pečení od ruky.Měj se moc hezky

    OdpovědětVymazat
  8. Věrko, okno máš krásně ozdobené a soutěže se ráda zúčastním ( jirovcovamarcela@seznam.cz), ať se vám cukrovíčko povede, mě teprve čeká.
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  9. Verko, taky se rada zucastnim souteze, protoze andelicci jsou nadherni. A taky preji zdarne peceni. Hezky vikend preje Katerina

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Verko, krasna dekorace! Take hackuji o sto sest:) a proto se dosouteze nazapojuji, tak budou mit vetsi sanci na vyhru ti, co nehackuji. Preji krasny a produktivni vikend a zdravim, Monika.

    OdpovědětVymazat
  11. Věrko,napřed Tě pochválím za výzdobu,je to takový set ,který je ve venkovském stylu a to je hezké ....pro případ můj email... dagmar3549@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Vierka, ze ja som skoro prisla o tuto uzasnu sutaz! o mne je zname ze milujem sutaze a anjelickov...takze toto je sutaz stvorena pre mna :) prajem krasny advent, pa Zuzana

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj Vierka, až teraz som naša súťaž o nádherného anjelíka. Na posldenú chvíľu, ale stíham.
    Krásny adventný čas.
    Emily

    OdpovědětVymazat
  14. Ahojte Věrko, Vánoce jsou nejkrásnějším svátkem v roce. Máte moc pěkně vyzdobené okýnko. A andělíčky prostě andělské. Přeji Vám krásný advent. Šárka ( sarka.kralova.2006@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.