neděle 20. listopadu 2011

Vánoce pro Alenku

 Krásné nedělní odpoledne přeji. Jak jsaem včera slíbila, tak dnes činím. Všechny výtvory pro paní Alenku jsem nafotila, zabalila a teď zbývá již jen zítra odeslat. Balení byla tedy trochu fuška. Samozřejmě se mi vše nevešlo do připravené krabice, takže jsem musela narychlo improvizovat. No ale je již zabaleno.
A vy si můžete teď v klidu vše prohlédnout.

 Trio adventních věnců na dveře

Trio zvonečků

Adventní svícen
Další trio zvonků

Vše pěkně pohromadě
A trochu tvoření již na příští rok
jarně-letní věneček

Podzimní věneček
 Kompletní zakázka

Večer jsem ještě stihla dovyšít písmenka na Vánoční girlandu, kterou jsem viděla u Evičky .
Takže zbývá jen sešít a vycpat dutým vláknem a bude hotovo.

Mějte krásný večer a děkuji za návštěvu na mém blogu.
A ještě jedna prosba na vás - nemáte nějaký osvědčený recept na Vánoční punč?
Věra

6 komentářů:

  1. VĚRUŠKO, KRÁSNÉ TVOŘENÍ.
    MOC HEZKÉ VÁNOČNÍ KOUKÁNÍ.
    AŤ SE TI DAŘÍ A MĚJ SE POHODIČKOVĚ.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  2. Vierka, krasna vianocna tvorba. Verim, ze pani ktora si to objednala bude velmi spokojna :)

    OdpovědětVymazat
  3. karinszaubereien20. listopadu 2011 20:16

    mila Vera na vsechne virce so nadherne a moc prace svonecky so supr.Liebe Vera deine Weihnachtsdeko ist super schön geworden ich mag es auf deinem Blog zu schauen hast immer nette Sacheneinen lieben Gruß Karin

    OdpovědětVymazat
  4. Ty brďo Věru, tady mi něco uniklo! Tak to smekám klobouk! Práce nádherná !!!

    OdpovědětVymazat
  5. Nádhera, jsi strašně šikovná.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.