pondělí 28. listopadu 2011

Vánoce z papíru

Krásné pondělní odpoledne. Dnes se jdu chlubit cizím peřím. 
Chtěla bych Vám ukázat fotografie sestřiných vánočních dekorací z papíru.
Začala jsem ji učit plést před necelými 2 měsíci. A od té chvíle vznikly všechny tyto zvonečky, věnečky, svícínky, podkovičky ...  A pár věnečků ještě vzniká v této chvíli, kdy já píši tyto řádky.





















Děkuji za návštěvu a všechny komentíky, které mi zde necháváte.
Mějte krásné adventní dny.

Věra


12 komentářů:

  1. No pardní kousky! :-) Krásný večer Věru...

    OdpovědětVymazat
  2. karinszaubereien28. listopadu 2011 20:18

    Mila Vera nemam slovo co tady vidim so vsechne nadherne virce supr moc hezky moc dekujem za hezky fotky zdravim tebe Karin

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné-také pletu z papíru takže velká inspirace!Michaela

    OdpovědětVymazat
  4. Tedy Věrko, to je krásy! To všechno jsi umotala ty sama?
    Všechno tak nějak chápu, ale ty sáňky, to je tedy bomba :))
    Přeju ti krásný předvánoční čas Vlasta

    OdpovědětVymazat
  5. téééda tohle za 2 měsíce, ak to je super šikula)))nádherné věcičky))

    OdpovědětVymazat
  6. To je náádhera, to bych chtěla taky umět.

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Věrko, to je nádhery. Sestra je úžasně šikovná.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  8. Děkuji vám za milé komentáře a to i za sestru.
    VLASTI - tak zrovna tyto kousky jsou z rukou mé sestry. s něčím jsem pomáhala, ale jen motat (max 5 kousků ), zbytek je vše sestřina práce. Sáňky jsme letos motaly poprvé, viděla jsem je někde na fotce a musela samozřejmě zkusit.
    Amelie - když člověk přijde na to, jak správně namotat ruličky, je ten zbytek docela brnkačka.
    Krásný den všem ... Věra

    OdpovědětVymazat
  9. Tedy to je nádhera..klobouk dolů-za tak krátký čas učení...Z čeho jsem ale úplně paf jsou ti andílci--nádhera....Měj se Věrko moc hezky a děkuji za tvůj milý komentář u mne

    OdpovědětVymazat
  10. Všechno je moc krásné, líbí se mi ty nazdobené sáňky.Marie

    OdpovědětVymazat
  11. Moc krásné,já s pletením začala předevčírem, tak je naděje že se trošku zlepším:-)))
    Ale nevím nevím přijde mi to hrozně komplikované všechny ty zvonečky věnečky andělíčci.
    krásné vánoční zdobení...Lucka

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj Věrko moc pěkné pleteníčko. Kubka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.