čtvrtek 3. listopadu 2011

Co teď vytvářím?

Krásné čtvrteční odpoledne přeji. Pilně se chystám na Vánoční výstavu a již mám první hotové vlaštovky.
Inspirací pro toto tvoření mi byla Lenka včelka .
Ještě chystám vyšívaná srdíčka. A dnes mi přišel obr balík vln, tak se pustím do háčkovaných stromečků. Výstava je 26. listopadu. Nevíte, jak prodloužit den, aby byl delší ... ale já to snad nějak zmáknu i tak. A to jsem ještě dnes přestěhovala obývák, jen maličko. Původní záměr byl ... vytřít podlahu. Jo ženská sama doma!

 Nachystáno pro Alenku do Litoměřic. Zbývá jen nabarvit, nalakovat a nazdobit.
 No a na závěr jedno motáníčko pro mě. Ještě není úplně hotový, musím sehnat nějakou ozdobičku na doladění. Inspirace od Myšandy

Přeji krásný sluníčkový den a jsem ráda, že jsem Vás tolik potěšila receptem na bábovku. 
Doufám, že všem chutnala.

Věra


8 komentářů:

  1. Věruško krása,já už musím taky začít motat vánoční zvonečky,chci letos přírodní bíločervený stromeček!Přeju další krásné tvořeníčko,Michaela!

    OdpovědětVymazat
  2. Věruško...krásné dekorace.
    Pohodové odpoledne Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Věručko, krásně tvoříš! Všechny věcičky jsou parádní! A moc si mě pobavila s tím stíráním...
    Pěkný večer, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Věrko. Šišky se sukýnkou jsem taky vyráběla dám je na blog.Máš blog plný inspirativních věciček určitě se k Tobě budu ráda vracet.Luďka.

    OdpovědětVymazat
  5. karinszaubereien3. listopadu 2011 23:21

    Mila Vera hezky tebe zdravim mas moc hezky inspirace je mnj moc libi svonicek je moc hezky .Prosim a co to je pro materil a nevim unas obchodi na ty virce neso .Pozdrav Karin dik za komentar u mnj mam rada vidim cesky blog taky so vsechny dobry

    OdpovědětVymazat
  6. Věrko,ty šišky jsou úžasné.Super nápad.to snad budu muset udělat takýýý:-)
    S časem jsem na tom stejně.Krásný víkend přeje Žaneta.

    OdpovědětVymazat
  7. VĚRUŠKO, KRÁSNÉ TVOŘENÍ.
    JÁ UŽ TAKÉ POMALOUČKU ZAČÍNÁM VYRÁBĚT VÁNOČNÍ DEKORACE.
    AŤ SE TI VŠE DAŘÍ.
    MĚJ SE HEZKY.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  8. Všem moc děkuji za krásné komentáře.
    Karin, snad chápu dobře, že Vás zajímá materiál toho košíku na svíčky. Je pletený z papíru. Dělala jsem si ho sama. Kdyby jste měla zájem o více informací klidně mi písněte na email - andrsve@seznam.cz . Krásný víkend všem ... Věra

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.