středa 9. listopadu 2011

Andílek

Krásné listopadové úterní odpoledne. Po delší odmlce se opět hlásím se svým vánočním tvořením. Včera v nočních hodinách jsem dodělala prvního háčkovaného andělíčka.
 Musím přiznat, že jsem nejdřív moc spokojená nebyla, ale když jsem mu přišila křídla, hned to byla změna. A andílek se mi moc líbil, škoda, že na fotografii tak nevynikne, jako ve skutečnosti.
Návod na něj jsem získala na Fleru u Káti , má tam spoustu krásných věcí. Stojí za to nakouknout.

Já Vám děkuji za návštěvu a všechny pochvalné komentáře k minulým příspěvkům, mám z nich opravdu radost.

Věra

13 komentářů:

  1. Věruško, spokojená určitě buď, je kouzelný!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Věru ... andílek je naprosto dokonalý ... určitě Ti doma nadělá spoustu parády ...

    Pěkný podvečer ... Denisa

    OdpovědětVymazat
  3. Věrko, ten je opravdu krásný, andělíčků není nikdy dost :)
    Já teď háčkuju placatého do okna nemám návod náhodou od tebe?
    Přeju ti krásný večer Vlasta

    OdpovědětVymazat
  4. Andílek je náhodou nádherný,mě se moc líbí!Michaela

    OdpovědětVymazat
  5. andílek je kouzelný,líbí se mi moc:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Téééda Věru, ten je parádní !!!

    OdpovědětVymazat
  7. andelikov milujem, a tento je uzasny :)

    OdpovědětVymazat
  8. karinszaubereien.blogspot.com10. listopadu 2011 13:33

    Ahoj Veraadelicek je moc moc hezka a andelik mijujem taky je to nadherne hezky tebe zdravim Karin

    OdpovědětVymazat
  9. Věru, písni mi prosím tvojí adresu domů na můj mail jankovice13@seznam.cz
    Dííííky

    OdpovědětVymazat
  10. Věrko andělíček je krásný ,velice jemná práce.Měj se moc hezky

    OdpovědětVymazat
  11. Verko, dle meho je nadherny. Muzes byt pysna. Mej krasny vikend, Katerina

    OdpovědětVymazat
  12. Andělíček se Ti moc povedl, je opravdu hezký :)
    Také se mi zdá, že na fotkách nejsou věci tak pěkné jako ve skutečnosti.. ale tenhle andělíček se mi na fotkách líbí, takže ve skutečnosti musí být ještě lepší! :)

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj Věrko, andílek je skvělý, vůbec máš moc hezký blog. Přeji krásný dne. Soňa

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.