sobota 19. listopadu 2011

Adventní

Krásný sobotní podvečer přeji. Dnes jsem navštívila letošní první Adventní trhy. Přinesla jsem si odtud pouze jednu voňavou svíčku, jejiž vůně se právě šíří po našem obývacím pokoji. Utrácení penízků za vánoční dekorace si nechávám, až na příští víkend, kdy se koná výstava u nás.
Dnes se mi konečně podařilo dokončit kompletní zakázku adventní výzboby pro paní Alenku do Litoměřic. Nafotím a vložím až zítra. No a když jsem již byla tak pěkně rozjetá, ozdobila jsem si adventní věneček na vchodové dveře i pro sebe. Byla to taková super rychlovka, ale mě se docela líbí.
Už se těším, až bude ten předvýstavní blázinec za mnou a já začnu vyzdobovat naše bydlení. Až vy budete číst tyto řádky budu opět něco vytvářet, čeká mě ještě spousta nedodělaných věciček. Nepůjdu spát dřív jak po půlnoci.
Děkuji za návštěvu u mě a přeji  krásný zbytek víkendu.
Věra

1 komentář:

  1. Věruško,ty máš výdrž,do půlnoci ,to mě čeká v pátek,věneček je hezký,hezkou neděli ,Dája

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.