neděle 27. listopadu 2011

Adventně

Krásný první adventní večer Vám přeji. 
Tak je to úspěšně za mnou. Ptáte se co? Včerejší Vánoční výstava u nás. Měla jsem nervíky již týden dopředu. Ale návštěvnost byla na naši malou vesničku veliká. A myslím, že i vystavovatelky byly spokojené.

A toto jsou mé skromné příspěvky na výstavní stůl školky našeho Vašíka. 
Chtěla jsem toho původně vytvořit víc, ale ten čas ...
 Vánoční girlanda, opět mnou tvořená. Zavěsila jsem ji do sálu, kde výstava probíhala.
 A na závěr moje úlovky, které jsem si odnesla domů.
Koníky jsem si koupila hned dva.
 Stromeček z přírodních surovin.
 Sněhuláček

Vařili jsme Vánoční punč a podle ohlasů velice chutnal. Musím říci, že rozhodnutí, který punč budeme podávat mi trvalo celkem dlouho. Nikdy jsem ho totiž nevařila. A nakonec vyhrál recept od paní Moniky z MMB. A byl opravdu vynikající, doporučuji vyzkoušet.
A koho zajímají fotečky z výstavy,  najde je zde na Rajčeti

Děkuji všem, kdo mi drželi pěsti.
Věra


2 komentáře:

  1. Mila Verko, tve tvoreni je krasne a tve ulovky taky. Myslim, ze se ceni, ze jsi se vubec zucastnila a ne mnoztvi. Diky za typ na punc. Urcite vyzkousim. Krasny den, Katerina

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.