čtvrtek 20. října 2011

Zuzi, děkujííííííí

Krásný čtvrteční podvečer. Dnes jsem byla odpoledne posedět s bývalými kolegyněmi - bohužel již opravdu bývalými, protože ani po ukončení MD se již nikdy nesejdeme na jednom oddělení. Naše pracoviště zrušili pár měsíců po mém prvním porodu v roce 2007 a letos na jaře ukončili činnost celé nemocnice. Kolegyňky se rozprchly do okolních nemocnic, a já teprve uvidím, kde v roce 2013 zakotvím. 
Ovšem po návratu domů mě čekal úžasný dárek v podobě balíčku od ZUZKY
Vánoční keramika.  A je úžasná!!!
 Nebojte, není všechna pro mě. Podělím se o ni s mamkou a 2 sousedkami. A Vašík prohlásil - "Mami, musíme si k tomu pořídit stromeček!" ANO i já se již nemohu dočkat, až začnu vyzdobovat. 
A vy se můžete pokochat se mnou, alespoň na fotečkách.





Děkuji za návštěvu a přeji krásné dny. Věra

5 komentářů:

  1. No ta je kouzelná:-)Přeji krásný den:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Věru,
    tak stromeček s Tvojí keramikou bude úžasný!!
    Těším se na fotky!!
    Krásný víkend :o))
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  3. Věru,krásná radost.-)Já mám od Zuzky taky spoustu věcí.Doporučuji slepice a ptakoše na klacek.Vše úžasnééé.Měj se hezky Žaneta

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji všem za komentíky.
    Žanetko, já mám od Zuzky také již spoustu jiných věciček, tyto nejsou první a již včera, když jsem Zuzi psala, že balíček je doma, zmínila jsem se, že se brzy ozvu, mám další přání již vymyšlené. A Zuzka mi přibalila i nádherný dárek, jen co bude na svém místě vyfotím, zatím se tam krčil mezi ostatními.
    Krásný víkend všem mým návštěvnicím ... Věra

    OdpovědětVymazat
  5. Věrko,
    díky moc za návštěvu a komentík na mém blogu :-)
    Máte pravdu Zuzka je moc šikovná ženská, jsem moc ráda, že jsem jí měla možnost poznat už na MMB a že už jsem si konečně objednala i její výrobky :-)
    Je to první, ale určitě né poslední zásilka;-)
    Krásné dny !

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.