středa 19. října 2011

Můžu začít zabydlovat

Krásný upršený podvečer přeji. Dnes malinko něco od nás z domu. O víkendu mi manžel přidělal nové poličky do nově vymalované chodby. No trošku mi to malování dalo zabrat, než jsem chytla ten správný odstín, jaký jsem si představovala. Ale již je hotovo a konečně můžu začít zabydlovat. Ladím do vínové a bílé. Většina dekorací je prozatimní nebo ve fázi vývoje, ale již teď mám radost. Oproti původnímu stavu - pro mě úžasná změna. Ale o tom až jindy, až bude vše hotovo, vložím fotečky - před a nyní.



Teď připravuji výrobky na Vánoční výstavu, kterou u nás budeme pořádat. Oprášila jsem svůj dávný velký koníček a dala jsem se do vyšívání, také něco uháčkuji a budu doufat, že se výtvory budou líbit. Letos budu přispívat na výstavní stůl školky našeho Vašíka. Maminky vytvoří, pak prodáme a školce půjde výdělek.

Děkuji za návštěvu a přeji krásné podzimní dny

Věra


9 komentářů:

  1. Věruško...moc krásná barvička i dekorace
    Pohodový večer Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Věrko, včechno je moc pěkné, jsi šikula, do malování já se nepouštím to radši nechávám na manželovi :)

    OdpovědětVymazat
  3. Věru, dekorace je fakt úžasná, jsi šikula!

    OdpovědětVymazat
  4. Věru... to bude super chodbička... Boži

    OdpovědětVymazat
  5. Veru, krasna barva steny. A dekorace se moc povedly. Hezky den preji, KAterina

    OdpovědětVymazat
  6. Věrko,máme podobnou barvičku zdí v obýváku,ale na letošek budou do vánoc na bílo:-)
    Vše nafotím.Měj se moc hezky Žaneta.

    OdpovědětVymazat
  7. Máš vymalováno a čekají tě samé příjemné akce, Veruško! Přeji, ať se všechno vydaří!
    Příjemný večer, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Moc moc děkuji všem za krásné komentáře. Krásný víkend přeji ... Věra

    OdpovědětVymazat
  9. Ahojky Věrko!!!!
    Na fotky před a po se těším,protože srovnávání bude určitě zajímavé.
    Vybrala sis nápadnou barvičku a doplňky k ní vybíráš moc pěkné.Líbí se mi i konzolky k poličce!!!!
    Přeju ti krásný víkend!!!!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.