úterý 4. října 2011

Můj dnešní relax


Krásný úterní podvečer přeji. Nedávno jsem na MMB obdivovala kaštanový věneček. No a už ho mám také. Za kaštany moc děkuji paní ředitelce z Vašíkovi školky, protože u nás na vesnici jsem bohužel žádné nesehnala. Kaštanů tu sice pár je, ale letos zřejmě nerodily tak dobře. A také jsem mezi nimi objevila jeden opravdu krásný - srdíčkový. Takže Zuzko hlásím další kousek do mé malé srdíčkové sbírky. Věneček jsem si dala do vstupní chodby, přímo proti dveřím, takže ho vidím hned jak,  otevřu domovní dveře.

 Tenhle je prostě nádherný, musela jsem ho nechat jen tak.


Děkuji Vám za návštěvu a přeji krásné podzimní dny. Věra

4 komentáře:

  1. Výborný nápad, taky by se mi líbilo mít takový doma. Kaštánků mám ale jenom pár, tak jsou aspoň na misce :-)
    Iva

    OdpovědětVymazat
  2. Věrko, kaštanový věneček je moc pěkný, já už jsem někde viděla i žaludový.
    Máš pravdu, kaštanů je letos málo asi všude, ale o to jsou větší a krásnější. Já mám tři v každé kapse, prý doplňulí energii :))
    Přeju ti krásný víkend :)

    OdpovědětVymazat
  3. Vierka a teraz som objavila tento blog :) moooc krasne vecicky aj tento vencek z gastanov je uzasny :)

    OdpovědětVymazat
  4. Věrko krásný věneček a já pořád přemýšlela co s tou spoustou kaštanů co mám doma-díky za inspiraci!Michaela

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.