neděle 30. října 2011

Když zbývají banány

Krásný nedělní den přeji. Dnes pro Vás mám jeden můj oblíbený receptík  
na 
BANÁNOVOU BÁBOVKU
Recept jsem si opsala kdysi na MMB a od té doby ho často využívám.

Takže jdeme na to. 
Nejprve vyšleháme 240g moučkového cukru, 1 vanilkový cukr, 150g Hery a 4 žloutky. Z bílků ušleháme tuhý sníh. Smícháme 300g polohrubé mouky a 1 prdopeč. A přidáme do těsta. Dále přidáme rozmačkané banány 4-5 ( měly by být měkčí ), citronovou kůru a nakonec sníh. Pečeme asi 50 minut při 180 stupních.

U nás má vždy úspěch, tak ať chutná i Vám.

Děkuji za návštěvu a všechny milé komentáře k minulému příspěvku, moc moc mě potěšily.

Věra

12 komentářů:

  1. Věru,
    přeji krásnou neděli!
    recept jsem si napsala, banány občas zbývají!! :o)))
    Děkuji..
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  2. Věrko, vypadá jedle, možná vyzkouším(až zbydou banány), také jsem dnes pekla bábovku, máme také oblíbený recept, půlku si odvezl synáček na kolej a druhá zmizela vzápětí, takže nebylo co fotit, snad příště.
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  3. Věrko,hlásím vůni až k nám.Mňam:-)
    Hezké foto-Žaneta

    OdpovědětVymazat
  4. Věru, měkké u nás už nikdo nechce, ráda bábovku vyzkouším! Děkuji!
    Hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Verko, bananovou jsem jeste nedelala a tak urcite vyzkousim, diky za recept. Preji ti krasny tyden, Monika.

    OdpovědětVymazat
  6. karinszaubereien.blogspot. cz31. října 2011 19:18

    skoda tam na kolac nesem ten je viborne mate moc hezky blog .pardon sem nemka spatne pisu cesky mam taky blog bidlim cz pa Karin

    OdpovědětVymazat
  7. karinszaubereien.blogspot.com31. října 2011 19:20

    pardon blog je neni cz je com

    OdpovědětVymazat
  8. Věrko,na tuhle bábovku jsem měla recept a někam se mi ztratil, tak si ho hned uložím a vyzkouším co nejdřív.

    OdpovědětVymazat
  9. Věruško, ráda receptík vyzkouším. Moc děkuji :o)i za zprávičku u mne. Přeji hezké listopadové dny, zdravím Soňa

    OdpovědětVymazat
  10. Věrko,tuhle bábovku taky peču,je moc dobrá.Hezký večer

    OdpovědětVymazat
  11. Věru, pořád se chystám na tu tvojí bábovku. Mňam, láká mě ta banánová příchuť. Snad o víkendu upeču. Má přijít kamarádka s rodinkou.
    Děkuju za receptík. Jo a háčkované šištičky máš moc moc krásné. Jsi šikulínka.
    Pa pááá :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.