pondělí 24. října 2011

Háčkované podložky

Hezký pondělní podvečer. Již chvíli jsem si pohrávala s myšlenkou uháčkovat si podložky pod skleničky a hrnečky. Jen jsem stále přemýšlela jak by mohly vypadat. A když jsem uviděla háčkované vločky u DENISKY bylo jasno. Pustila jsem se do tvoření. No a tu je výsledek. V mých oblíbených barvách, tak aby ladily do kuchyně.



Mě se líbí. A Vám? Snad také.
Děkuji za Vaši návštěvu u mě a těším se příště, třeba zas u Vás.
Věra


19 komentářů:

  1. Vierka su krasne :) mooc krasne

    OdpovědětVymazat
  2. Jsou nádherné-také se mi moc líbí!Michaela

    OdpovědětVymazat
  3. Věruš,jsou moc hezké!!!!
    Taky jsem si návod na sněhové vločky od Deni uložila a doufám,že si na ně najdu čas.

    OdpovědětVymazat
  4. VĚRUŠKO, MÁŠ VŠE MOC HEZKÉ.
    KRÁSNÉ TVOŘENÍ.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  5. Věru, moc se ti povedly! Dala si hvězdičkám důležitou funkci :o)
    Příjemný den, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Verko, jsou moc hezke! A andilci jsou kouzelni, neni nad to kdyz spokojene chrni :)) Zdravi Monika.

    OdpovědětVymazat
  7. Podložky jsou moc pěkné i v této modro - bílé barevné kombinaci :-)
    Bohužel ještě nejsem s háčkem taková kamarádka, aby pod mýma rukama taková krása vznikla ;-)

    OdpovědětVymazat
  8. Věruško moc zajimavá kombinace ... andílek je kouzelný ... pěkný podvečer Denisa

    OdpovědětVymazat
  9. Věruško...jsou nádherné,moc se Ti povedly.
    Pěkný večer Jana

    OdpovědětVymazat
  10. Věrko, jsou parádní, já je zrovna háčkuju taky, ale v bílo červené kombinaci a mám je v plánu použít jako hvězdičky na stromeček :)

    OdpovědětVymazat
  11. Jsou moc krásné, také by se mi líbily. Zdraví Janka

    OdpovědětVymazat
  12. Věruš, takové drobotinky mám moc ráda...a mají své využití. Líbí se mi a moc :o)
    Jsou opravdu krásné :o)
    Přeji hezký den!
    Soňa

    OdpovědětVymazat
  13. No holka šikovná.Co jiného dodat.Nádhera.
    Žaneta

    OdpovědětVymazat
  14. Věru, mě se líbí mooooc. Taky mám kuchyň laděnou do modra. Hezký víkend. pa lenka

    OdpovědětVymazat
  15. Věru,
    moc se mi líbí!!
    Krásný víkend :o))
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  16. Věruško,
    jsou kouzelné.......
    Moc se mi líbí!!!Krásný večer.Martina

    OdpovědětVymazat
  17. Hallo super schön deine Häkelarbeiten gefallen mir sehr gut. Ganz liebe Grüsse Marlies

    OdpovědětVymazat
  18. Krásný blog, krásné výtvory a krásné nápady:-) sem ráda, že jsem tvůj blog navštívila a určitě se zase ráda vátím:-) krásný večer.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.