pátek 23. září 2011

Srdíčkování

Krásný podvečer. Včera vystavila Zuzka Morkusová na svém blogu anketu - kdo má doma kolik srdíček. Když mi na jejich spočítání stačily prsty jedné ruky, trochu jsem se zastyděla. Hned jsem se pustila do práce, abych alespoň trošičku svou soukromou sbírku rozšířila. A již dnes mohu říci, že nezůstane pouze u těchto, během posledních 24hodin narozených.

háčkované 


z proutí


šípková


šitá, ještě nenaplněná




6 komentářů:

  1. Ahoj Věrko, ta proutěná jsou moc hezká.
    Hezký večer
    Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Věruško ... srdíčka jsou náprosto dokonalá ... moc se Ti podařila ... přeji Ti v blogování mnoho úspěchů ... Denisa

    OdpovědětVymazat
  3. Věrko moc zdravím, nááádhera, moc se Vám povedla. Jestli smím nabídnout tykání- ahoooj a vítám mezi blogerkami....Krásný podzimní víkend Zuzka morkusovic

    OdpovědětVymazat
  4. Věruško...krásné srdíčkování...a to háčkované je nádherné...také bych měla spočítat,kolik jich doma mám :))
    Jana

    OdpovědětVymazat
  5. Všechna srdénka jsou nádherná-těch není nikdy dost!Michaela

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherná srdíčka...Ani já jich doma moc nemám.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.