sobota 24. září 2011

Podzimní den v mém malém království

Přeji Vám  krásný večer po krásném slunečném dnu. Dnes se v sousední Dobrušce konal jarmark v rámci Svatováclavských slavností. Samozřejmě jsme se s rodinkou vypravili, aby jsme okoukli, co krásného k vidění. Nezůstalo pouze u pokoukáníčka, ale došlo i na nakupování. Přinesla jsem si pár drobností a Vašík pirátský klobouk - zamiloval se teď do pohádky Tom a Jerry: Kdo vyzraje na piráty. Takže budu asi tvořit pirátskou výstroj a manžel výzbroj. Po obídku jsme si dali s manželem kafčo, tedy já, on kapučíno. A pak si užívali krásné podzimní odpoledne. A tady je pár fotek z mojí skromné zahrádky. Ani nevíte jak toužím po větší, ale jsem ráda alespoň za tu, co mám. Na jaře ji ještě musím trochu dotvořit, to budou již hotové práce kolem baráčku. Museli jsme udělat novou izolaci, aby nám nelezla vlhkost až domů.

Levandule

Můj ježeček od Zuzky

 Černooká Zuzana

 Vřesy na okenním parapetu
 Zátiší u vchodových dveří .... jen mi to stále kazí pozadí
Na jaře dostanou kytičky nové keramické obaly, snad Ježíšek přinese ...
 Listopadka ... opět s drobotinou od Zuzky

3 komentáře:

  1. Hezký den Věrko,
    náhodou jsem natrefila na Váš bloček a kochám se. :-) Keramiku od Zuzky poznám už z dálky. Máte hezký vkus a keramika je parádní.
    Ráda opět zavítám. Přeji sluníčkový podzim.
    Lenka

    OdpovědětVymazat
  2. Věruško,
    krásné podzimní dekorace a keramika je super :) Boži

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Věrko, musím pochválit Váš bloček :o)
    Všechny vložené příspěvky se mi moc líbí :o) a už teď vidím, že blog bude krásný....
    Přeji tedy spoustu krásného, krásného tvoření a spoustu milých čtenářů :o)
    Krásný podzim, Soňa

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.